Sunday, December 26, 2010

Hari-hari Bersama Dengan Yang Tersayang :))

Aktiviti hujung minggu sangat manis sebab dipenuhi bersama teman-teman tersayang..hehe.. Tapi aku nk lump sum sekali gus sebab malas nak update banyak-banyak kali. Dan minggu ni jugak sangat special sebab selain karok-ing, ada benda lain yang aku buat. tihihi :))

1) Teater Bangsawan 5 Bersaudara

Selepas menerima bbm dari Encik Musang Artik aka Alan yang mengajak aku tengok teater, terus aku say YES!! Sebabnya aku tak pernah dalam seumur hidup tengok teater. lol. Ok baru aku sedar rupa-rupanya banyak benda lagi yang aku jakun :-o Terima kasih diucapkan kepada Encik Pingu sebab sudi bagi tiket free walaupun tak cukup. Apa pun, kamu memang ANGGUN dan JELITA ye Encik Pingu :D))

One Happy Family at Panggung Bandaraya :D))

Props yang superb

Alan cakap, kami gadis-gadis cantik.hihihi

Alan nampak lost di situ..

on the left: Encik Pingu yang ANGGUN dan JELITA!!

Starfish yang comel!!
Kuda laut yang comel dan tak reti duduk diam :)

Bersama penaja tiket, Encik Pingu
 photos courtesy of John Norafizan, si penulis novel :)

 2) Setahun sekali jadi Patriotik.. Apa ada hal...

Tahniah Harimau Malaya sebab menang 3-0. Disebabkan masa solat maghrib aku doa Malaysia menang 5-0, tapi dapat 3-0 pun jadilah.. Encik Pundak cakap kalau aku doa 7-0, mesti Malaysia menang 5-0. Hampeh betul kau ini!! haha. Apa-apa pun hari ni dah sakit tekak sebab menjerit-jerit semalam. Nak cuti bos tak approve sebab dia bertunang semalam, so dia nak cuti hari ni and suruh aku jaga ofis. Takpe takpe. I kasi you chance la, bos. I bertunang nanti, I nak cuti seminggu. lol.

WE HAD FUN!! Tapi kesian Hafiz and Afnan sebab terpisah dari kami. Itulah.. Sape suruh datang lambat. Kan dah tak dapat nak berjimba bersama-sama kami..

Apa pun, yang menariknya pasal bola ialah bila kita boleh melihat semua rakyat Malaysia bersatu hati. Aku sangat suka keadaan macam tu. Orang yang tak kenal pun tiba-tiba jadi kenal even dalam a few hours. Well, kami ANAK INDON MALAYSIA!!!JADI APA ADA HAL! :D))





Bersama rakyat 1 Malaysia..lol

Ok ni ramai-ramai orang asing. Bila nak snap picture je tiba-tiba ramai serbu >_<
Excited gila OK!!

photos courtesy of Yusro, si perenang handalan :)

No comments:

Post a Comment